and then there's this סדרה מצמררת. השמאלי העליון כל כך מבטיח וזה שמתחתיו כל כך מאיים ובתווך ביניהם קשה לנשום אם את אשה או פחד.
יופי שלא נותן מנוח. וגם יופי שכואב.
איך שאתן נוגעות במקום הנכון, יעלי, זו ש מצמרר. כואב. לא נותן מנוח. בהחלט.
[…] (1994) בקמרה אובסקורה בבית האמנים בתל אביב.קראתי לסידרה מסדר, היו אלה ארבע עבודות ענקיות של פורטרטים שעברו עיוות […]
שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
הודע לי על תגובות נוספות באמצעות האימייל.
הודע לי על פוסטים חדשים באמצעות האימייל.
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים
לאפס את כל האפשרויותcached
יעלי
and then there's this
סדרה מצמררת. השמאלי העליון כל כך מבטיח וזה שמתחתיו כל כך מאיים ובתווך ביניהם קשה לנשום אם את אשה או פחד.
זו ש
יופי שלא נותן מנוח. וגם יופי שכואב.
אליסיה
איך שאתן נוגעות במקום הנכון, יעלי, זו ש
מצמרר. כואב. לא נותן מנוח.
בהחלט.
מסדר - אליסיה שחף צילום | עיצוב |
[…] (1994) בקמרה אובסקורה בבית האמנים בתל אביב.קראתי לסידרה מסדר, היו אלה ארבע עבודות ענקיות של פורטרטים שעברו עיוות […]